Doğruluk,Dürüstlük ve Güven

  • İletişim kurmuş olduğumuz mağdurlara Vizyonumuz, Misyonumuz ve Şirketimiz hakkında doğru bilgi vermek,
  • Mağdurlara vermiş olduğumuz sözleri zamanında yerine getirmek ve karşılıklı güvene dayanan işbirliğini sağlamak,
  • Mağdurlara vermiş olduğumuz sözler ile yaptıklarımız arasında tutarlılığı temin etmek,
  • Saygınlığımızın ve Dürüstlüğümüzün mağdur tarafından en iyi şekilde algılanmasını sağlamak,
  • Mağdura; karşılaştığı sorunlar ile ilgili en uygun koşulları oluşturacağımızı ve en kısa zamanda sonuca gideceğimizin güvencesini vermek,
  • Yaptığımız ve yapamadığımız her türlü işlemleri ilgililerle paylaşma konusunda açık, şeffaf ve dürüst olmak,
  • Mağdurla karşılıklı iletişimde güven ortamı sağlamak,

Takım Ruhu

  • Şirket bünyesinde çalışan personelin birbirleriyle iyi iletişim kurmalarını, uyumlu ve verimli çalışmalarını sağlamak,
  • Beraber çalıştığı personel ile ekip şeklinde hareket etme kabiliyetine sahip olmak,
  • Şirket bünyesinde; birlikte hareket ederek ortak hedeflere ulaşmayı kolaylaştıracak şekilde hareket etmek,
  • Temsilciler ile koordineli çalışarak, ortak hedeflere ulaşılmasını kolaylaştıracak şekilde hareket etmek,

Gerçekçilik

  • Karşılaşılan olaylar da; mağdur ile kurulan iletişimde olumlu, gerçekçi, yapıcı ve tarafsız bir yaklaşım içinde olmak,
  • Hasar Dosyasının en kısa zamanda tamamlanıp gerekli işlemlerin başlatılabilmesi için tüm kaynaklardan istifade etmek,

Fark Yaratmak

  • Şirket hedeflerine ulaşabilmek için yapılan işi sadece sürdürmek değil değer katarak iyileştirmek ve fark yaratabilme prensiplerine sahip olmak,
  • Başarıyı ve verimi artırmak için önüne çıkan engellerle başa çıkmak ve yeni çözümler geliştirip başarılı olmayı hedeflemek,
  • Mağdur ile kurulacak iletişimde ve işbirliğinde zaman ve mesafe mefhumu gözetmeden her türlü özveride bulunmak,

Profesyonellik

  • Mağdurların beklenti ve ihtiyaçlarına en etkin şekilde cevap vermek, gelişmeler hakkında bilgilendirmek,
  • Şirket bünyesi içerisinde sorumluluklarının neler olduğunun farkında olmak ve bu sorumlulukların tüm gereklerini yerine getirecek şekilde davranmak,
  • Sigorta ve sigortacılık alanında meydana gelebilecek gelişmeleri takip etmek,
  • irket prensipleri doğrultusunda temsilciler ile birlikte hareket etmek, gelişim ve değişime açık olmak, değişimler karşısındaki olumlu davranış biçimlerini ve etkili çalışmayı sürdürmek,

Gurur

  • G.M.H. A.Ş.’nin parçası olmaktan ve yapılan işten gurur duymak temel prensiplerimizdir.

temsilciliklerimiz

Yönetim Kurulu Başkanı, İbrahim Türkeş KOCABEY'in Mesajı

Saygıdeğer Vatandaşlarımız;
Acısıyla, tatlısıyla bir yılı daha geride bırakıyoruz.
GMH olarak 2019 yılında da çok çalıştık. Hep iyi sonuçlar için emek verdik. Tüm ekibimizle tek yürek olduk. Her gün artan sorumluluklarımızı sevgiyle karşıladık. Bunların sonucunda da 2019 LİDER MARKA ÖDÜLÜ’ne layık görüldük.
GMH olarak 2020 yılında da faaliyetlerimizi artan bir kararlılıkla yerine getirme gayreti içerisinde olacağımızın bilinmesini, mağdur odaklı çalışmalarımızın bizden hizmet alan tüm vatandaşlarımıza kusursuz hizmet anlayışı ile yansıtılmaya devam edileceğini bilgilerinize sunar, 2020 yılının tüm dünyaya ve ülkeye barış ve huzur getirmesini, ayrıca bizimle gönül dostluğu kurmuş olan tüm vatandaşlarımıza sağlık, başarı ve esenlikler getirmesini diler, saygılar sunarım.

KAPAT